Suunnittelua ja strategioita

 Hyvin suunniteltu on enemmän kuin puoliksi tehty.

Viestintää ja markkinointia on suunniteltava yhtä huolellisesti kuin liiketoimintaa, ja mielellään yhdessä sen kanssa. Liiketoiminnan tukeminen on yritysviestinnän tärkein tehtävä. 

Ulkopuolisesta näkemyksestä on yritykselle usein hyötyä, kun se suunnittelee viestintänsä kehittämistä ja systematisoimista. Viestintästrategioiden ja -suunnitelmien laatimiseen on olemassa omat konseptinsa, työkalunsa ja osallistavat menetelmänsä. 

Uskomme, että tehokkaassa viestinnässä tärkeintä on johdonmukaisuus ja pitkäjänteisyys. Ne ovat avainsanoja niin sisäisen yrityskulttuurin kuin ulkoisen yrityskuvan rakentamisessa.

Olemme olleet mukana useiden yritysten viestinnän perusteiden luomisessa ja suunnitelmallisuuden kehittämisessä. Tässä meitä on auttanut aiemmin työelämässä hankittu kokemus viestinnän ja markkinoinnin strategisen kehittämisen tehtävissä.

Asiantuntemuksemme on käytössäsi, jos haluat rakentaa tai uudelleen miettiä yrityksesi viestinnän perusteita ja jalostaa ne eteenpäin käytännön toimenpiteiksi. Meiltä saat:

  • Viestintä- ja markkinointistrategiat
  • Viestintä- ja markkinointisuunnitelmat
  • Viestinnän sparraus ja konsultointi
  • Yrityskuvan rakentaminen
  • Maineenhallinnan käytännön työkalut