Sisältöä ja tarinoita

 Hyvä sisältö puhuttelee, olipa media tai muoto mikä tahansa.

Hyvien sisältöjen tuottaminen on haastava tehtävä. Yritysviestinnässä hyviä sisältöjä ovat sellaiset, joilla saadaan aikaan haluttu vaikutus. Jotta teksti toimii, sen on oltava selkeää, helposti luettavaa ja ymmärrettävää. Vaikuttavuus syntyy siitä, että asiat ja niihin liittyvät tarinat osataan kertoa mielenkiintoisesti. Yritysviestinnässä vaikuttavan tekstin tekeminen edellyttää liiketoiminnan tuntemusta.

Me olemme sisällön tuotannon pitkän linjan ammattilaisia. Osaamme ottaa huomioon eri kanavien vaatimukset, sillä olemme tehneet tekstejä niin printtiin kuin verkkoon, lukuisiin erilaisiin medioihin. 

Käsistämme on työ- ja yrittäjäuramme aikana lähtenyt satoja lehtijuttuja analyyseista ja reportaaseista henkilökuviin ja human interest -tarinoihin. Uskallamme kutsua itseämme myös tietokirjailijoiksi, sillä olemme kirjoittaneet muun muassa pienimuotoisia oppikirjoja sekä neljä historiikkiteosta. Olemme tehneet kymmeniä vuosikertomuksia ja esitteitä sekä laatineet lukuisia tiedotteita. Olemme luoneet myös runsaasti markkinointisisältöjä. Uskommekin, että yrityksessä viestintä ja markkinointi täytyy veistää samasta puusta ja kytkeä tiiviisti yhteen.

  • Olemme avuksi niin suurissa kuin pienissä viestinnän tarpeissa. Meiltä saat:
  • Henkilöstö- ja asiakaslehdet sekä verkkojulkaisut
  • Vuosikertomukset ja esitteet
  • Jutut printtiin ja digimediaan 
  • Historiikit ja muut tietokirjat
  • Tiedotteet
  • Kotisivut
  • Videot